Τα οφέλη των προβιοτικών

Η αλήθεια για τη γλουτένη
07/06/2016
Διατροφή στη βρεφική ηλικία
15/06/2016

Μέσα στον εντερικό σωλήνα του κάθε ανθρώπου κατοικούν εκατομμύρια μικροοργανισμοί που απαρτίζουν την λεγόμενη χλωρίδα του έντερου. Παίζουν σημαντικό ρόλο στην υγεια και προστασία του οργανισμού. Τα κυριότερα είδη προβιοτικών είναι οι λακτοβακιλλοι(lactobacillus) και τα μπιφιδοβακτήρια( bifidobacterium) .

Τα πιο πολλά οφέλη από τα προβιοτικά σχετίζονται με την πρόσληψη και την αντιμετώπιση διαταραχών του γαστρεντερικού συστήματος.

Τα προβιοτικά βοηθούν στην καλύτερη ανοχή του άτομου, στη λακτόζη των γαλακτοκομικών , στη ομαλή λειτουργιά του έντερου , στην αντιμετώπιση φλεγμονωδών νόσων του έντερου όπως η νόσος του Crohn. Επίσης βοηθά στην αντιμετώπιση συμπτωμάτων ευερέθιστου έντερου , γνωστή ως σπαστική κολίτιδα.

Κάποιες έρευνες υποστηρίζουν ότι τα προβατικά δρουν ενάντια στην εμφάνιση του καρκίνου του παχέος έντερου.

Εκτός από τη λήψη συμπληρωμάτων σε μορφή κάψουλας ή σκόνης  ,μπορούμε να αυξήσουμε την πρόσληψη προβιοτικών μέσω της κατανάλωσης τροφών που τα περιέχουν όπως γιαούρτι, κεφίρ, ξινόγαλο, τουρσί.