Θρεπτικά σνακ για το σχολείο

Η σημασία του πρωινού γεύματος στα παιδιά
09/02/2016
Ο ρόλος της σωστής ενυδάτωσης στα παιδιά
09/02/2016

porridge and berries

H υγιεινή διατροφή οι σωστές διατροφικές συνήθειες και η διατροφική παιδεία, πρέπει να καλλιεργούνται από τα πρώτα χρόνια ζωής του παιδιού .Οι σωστές ποσότητες ,τα υγιεινά σνακ η αποφυγή άχρηστων θερμιδογόνων ουσιών πρέπει να διδάσκονται από τον γονέα και τον κοινωνικό περίγυρο από μικρή κιόλας ηλικία. Παρακάτω βρίσκονται κάποιες υγιεινές προτάσεις για σχολικό σνακ και θρεπτικό, χορταστικό κολατσιό στην τσάντα.

  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης σκέτο ή με τυρί
  • Τοστ με μια φέτα τυρί με χαμηλά λιπαρά, μία φέτα βραστή κατά προτίμηση γαλοπούλα, ντομάτα μαρούλι ή άλλα λαχανικά, ωμό ή ψημένο.
  • Αραβική πίτα με λαχανικά(μαρούλι ντομάτα)τυρί ,αυγό ή κοτόπουλο ή τόνο
  • Ένα κομμάτι σπιτική πίτσα με τυρί χαμηλό σε λιπαρά, ντομάτα μανιτάρια πιπεριά
  • Ένα σακουλάκι με μία χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς ή αποξηραμένα φρούτα
  • Αραβική πίτα με ταχίνι ή μέλι και φρούτα φρέσκα ή ξερά
  • Παστέλι με μέλι
  • Φρούτα .Καλές επιλογές είναι μια μπανάνα, καλά πλυμένα φρούτα που τρώγονται με φλούδι(μήλο αχλάδι βερίκοκα)